Konferencja dla fryzjerów

Konferencja skierowana jest do wszystkich osób, które ambitnie podchodzą do biznesu, chcą zwiększyć swoje zyski, doskonalić umiejętności zarządzania salonem oraz kadrą swoich pracowników.

Szacowana liczba uczestników to 80-120 osób.

Konferencja ma charakter biznesowy, zostaną poruszone na niej tematy z obszaru:
- zwiększania zysków salonu
- social media
- sprzedaży usług dodatkowych w salonie
- lojalności klientów
- szkoleń fryzjerskich


Kup bilety już dziś!

Liczba miejsc mocno ograniczona.

10:15-11:00 – Ireneusz Harbuz/Kreator Academy – „Budowanie marki salonu fryzjerskiego”

 

 

IRENEUSZ HARBUZ

  • Absolwent Wydziału Zarządzania Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.
  • 20 lat doświadczenia w marketingu i zarządzaniu firmami funkcjonującymi we fryzjerstwie profesjonalnym;
  • Dyrektor w firmie NAH sp zoo - produkującej peruki i główki treningowe.
  • Manager Kreator Academy – akademia szkoleniowa dla fryzjerów
  • Komisarz konkursów festiwalu HAIR FAIR w Katowicach
  • 20 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń dla fryzjerów (ponad 300 szkoleń)
  • laureat Złotej Odznaki im. J. Kilińskiego za zasługi dla fryzjerstwa przyznanej przez Ogólnopolska Komisję Fryzjersko -Kosmetyczną ZRP
  • organizator i pomysłodawca wielu konkursów fryzjerskich
  • sędzia konkursów fryzjerskich
  • wykładowca w szkołach fryzjerskich

 

 

    11:15 – 12:00 – Sandra Kowalska/Versum „Liczby mówią same za siebie, czyli o finansach Twojego salonu”

     

     

    SANDRA KOWALSKA

    • specjalista ds. zadowolenia klienta w Versum
    • Kosmetolog, szkoleniowiec, doświadczony manager branży beauty. Z powodzeniem kierowała dużymi salonami kosmetycznymi, w których była odpowiedzialna m.in. za strategię marketingową, standard obsługi klienta czy finanse. W Versum codziennie doradza klientom i pomaga im w rozwijaniu biznesów.

     

     

     

     

      12:00-12:45 – Piotr Józefczyk/Szukamfryzjera.pl – „Jak znaleźć dobrego i lojalnego pracownika”

       

       

      PIOTR JÓZEFCZYK

      Marketing/PR/Project Manager portalu szukamfryzjera.pl pierwszego w Polsce portalu z możliwością stworzenia wirtualnego portfolio fryzjerskiego oraz wyszukiwarki ofert pracy dla branży fryzjerskiej. Marketingiem oraz zarządzaniem zespołem zajmuje się od ponad 10 lat. Od 3 lat wspiera salony fryzjerskie w budowaniu ich marki oraz pomaga w znalezieniu najlepszych pracowników.

       

       

       

       

        13:45-14:30 – Violetta Preuss – „Szkolenia fryzjerskie – czy warto wydawać na nie pieniądze”

         

         

        VIOLETTA PREUSS

        • Prezes firmy Profesjonalne Programy Edukacyjne, będącej wyłącznym dystrybutorem Pivot Point w Polsce. Od wielu lat odpowiedzialna za wprowadzanie i rozwijanie systemów szkoleniowych w branży fryzjerskiej.
        • Pivot Point International to amerykańska szkoła fryzjerska i wydawca książek i filmów edukacyjnych dla szkół i salonów fryzjerskich. To system kompletnej edukacji obecny w ponad 70 krajach, który udowadnia, że solidna wiedza pomaga zostać liderem,a nie naśladowcą w swojej branży.

         

         

         

          14:30-15:15 Maciej Maniewski

           

          MACIEJ MANIEWSKI

          • W zawodzie od 1995 roku. Instruktor z 20-letnim stażem. Osobowość telewizyjna: prowadzący program „Afera fryzjera” (TVN Style), przewodniczący jury oraz pomysłodawca wprowadzenia do Polski formatu „Mistrzowskie cięcie” (TVN Style, TVN), ekspert w programie „Sablewskiej sposób na modę”.
          • Właściciel czterech salonów w najbardziej prestiżowych lokalizacjach: Kraków (Pasaż Rynek 13), Warszawa (Vitkac), Katowice (ul.3 Maja) i Rzeszów (ul.3 Maja).
          • Równolegle z nimi działają profesjonalne Akademie Fryzjerskie, gdzie we współpracy z marką FARMAGAN, którą Maniewski sprowadził do Polski, szkoleni są fryzjerzy z całej Europy.
          • Maciej jest również inicjatorem powstania Hair Masters Club, organizacji zmieniającej rynek fryzjerski w Polsce.

           

           

           

            15:15-16:00 Martin Stone „Media społecznościowe dźwignią biznesu”

            MARCIN GŁUSZYŃSKI

            • od ponad 8 lat zajmuje się prowadzeniem salonów fryzjerskich. Przez ten czas zebrał ogrom doświadczeń i popełnił masę błędów, z których wyciągnął wnioski.
            • dało mu to sporą wiedzę na temat tego, jak funkcjonuje rynek salonów fryzjerskich w Polsce oraz jak działać, aby pozyskiwać jeszcze więcej klientów na tego rodzaju usługi.
            • prowadzi bloga MartinStone.pl, na którym publikuje porady związane z prowadzeniem salonu fryzjerskiego oraz budowania jego marki – robi to po to, aby właścicielki salonów fryzjerskich mogły uczyć się na jego błędach i nie traciły środków finansowych na nieskuteczne działania.
            • od kilku lat zajmuje się również pomaganiem salonom fryzjerskim pod względem układania strategii marketingowych.uczy, jak małymi nakładami sił i środków finansowych pozyskiwać klientów, rekrutować pracowników, czy organizować salon, aby klienci chcieli do niego wracać.
            • dzięki temu wszystko może działać niczym w szwajcarskim zegarku, a ich właścicielki mają więcej czasu na swoje pasje, marzenia i rodzinę.

             

              ZAPRASZAMY!!!!!